Dan före dan.

Nu är det ca sex timmar kvar till julafton! Det är helt sjukt, det är den 23 December idag, men inte en ända snöflinga syns på marken! Det känns faktist rätt så tråkigt.
Idag har jag knatat på stan med Namvan, köpt kläder tills i morgon. (Fick presentkort på Gina av Mormor & Morfar) Det blev en tunika och ett par shyssta örhängen! Det tackar vi för.

Strax efter ett drog jag till Oxelösund till Putte och hade det trevligt!
Så söt.

Nu har jag inte så mycket mer att skriva, mer än god jul! Nu är det exakt sex timmar kvar innan klockan slår 00.00

Kommentarer
Postat av: Miiqa

Hej gulle. Jag har skaffat lösen på min blogg, du ska få det så snart jag har fått min nya mobil och kan sms:a. Puss <3

2008-12-23 @ 18:11:21
URL: http://flischyflaschoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0