Jul bak

Igår kväll åkte jag ut till Malin i Aspa där jag spenderade natten! Det var verkligen jättemysigt och roligt! Vi spelade Gh (jag suger dock) tittade på Heartbreak hotell (feel good film) åt snacks! Vi pratade även mycket, det var en behövade kväll.
Vi vaknade runt halv tolv, då gick vi upp åt frukost... sen blev det ennu mer Gh.. cigg och snack! + Gosip grils! Hade nog ganska myckeet fördommar om det programet men det var rätt bra faktist.

Vi bestämmde oss senare för att baka kola, knäck och pepparkakor, vi kom bara till kolan, sen däckade vi i soffan med ännu en rånd med gh :)
Nu tittar vi på film "Nu är det jul igen" .
Tack för två underbara dagar Malin! Du betyder verkligen för mig.
Klockan åtta beger jag mig mot busshållsplatsen i Aspa, time to go home.

Kommentarer
Postat av: malin

äääääääääääälskar dig

2008-12-22 @ 22:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0