11 April 2009 - Påsklovet är snart slut

Påsklovet är snart slut & jag har panik.
Såhär snabbt skulle det ju inte gå!
Har haft en underbar vecka och jag är stolt över migsjälv att jag har tagit vara på den som jag har gjort!

Jag spenderade mina två första nätter i gamelsta hos Ida & Hanna tillsammans med Jerry och Maria! Det var verkligen skönt att komma ut på landet, umgås prata och bara vara.

I Onsdags och Torsdags umgicks jag med Feffe och vi festade , gick ut på Club Karma med Alex, Danne & Jerry, sen gjorde vi stan.Tack.

Långfredagen bestod av bakfylla & en jävlans massa sova.
Idag så träffade jag Saga & älsklingen. Därav den extremt fina bilden.
You made me laugh.
Polisen kom , men dom vägrade att tro att vi skulle röka hash, så jag slog den ena polisen 5 ggr i magen, det var värt.
Jag och Elvira höll varandra i handen och då är man tydligen tsmns ^^

puss på en jädrans underbart lov.


Kommentarer
Postat av: Michaela

du har ju ändå hunnit med mycket :)



kolla in min blogg för kvällens filmtips =)

2009-04-11 @ 22:42:30
URL: http://michaelagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0