19 April 2009 förändring.se

Jag funderar verkligen stark på att ta tag i mitt liv, rensa bort allt som gör mig illa och ta in det nya, det varma som ger mig värme.
Jag har kommit fram till att jag slösat bort alla mina tonår på att skada mig själv. Jag minns ingenting, när jag ser tillbaka på den tiden, är allt jag ser ett stort svart hål. Jag kan inte leva ut mitt liv, genom självskadelse, jag tänker inte slösa bort de bästa året i livet. Även om det ska krävas mycket, så ska jag leva.


Jag har också kommit fram till att jag har förändrat mig, jag ser på världen lite ljusare , och nu när jag skrattar så skrattar jag inte för att dölja hur jag mår, utan för jag är glad.
Jag är berädd att hitta kärleken, efter 6 år, jag har börjat intressera mig mer för folk i största allmänhet, det är inte heller så direkt att jag tar första bästa för att ha någon, utan denna gång, ska jag göra det med stil.
Jag ska börja leva mitt liv som 19åring och leva det liv jag vill göra, ingen ska få hindra mig. Ingen kan stå ivägen nu, för jag tänker göra det som känns bäst.

Inte ska jag få låta de vinna som har gjort mig illa. De ska inte få den känslan av vinnarhet, för då kommer dom bara fortsätta! Jag ska visa de jävlarna att jag kan, och att jag är starkare än någonsin. Och denna gång, menar jag det.

Kommentarer
Postat av: Jerry

Kommer finnas här och stötta dej om du vill... Och du, du klarar det!<3

2009-04-19 @ 23:45:17
URL: http://livinglikeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0