20 April 2009

Livet känns så totalt lycklig över att jag lever! Jag trodde verkligen inte att dessa ord skulle lämna min mun EVER! Men det känns skönt att ha kommit till den insikten...
Idag har jag varit i  skolan, vi har fått den sista inlämningsuppgiften i Idrott A och det känns underbart! Jag älskar verkligen Idrott! Sen har vi haft religion, första lektionen av 50p och det känns bättre än vad jag hade hoppats på! Jag tror det kommer bli riktigt lyckat!


Efter skolan mötte jag upp Jerry och satt på vallarna och snackade om allt och ingenting och kom fram till att det går extremt mycket skvaller i Nyköping "Det du inte vet om dig själv, det vet alla andra".

Solen skiner och det är snart sommar,jag blir så glad! Min helg är redan planderad och jag vet att denna helg kommer bli bättre än någonsin! Umgås med älsklingsfolk , chill dricka & röka pipa, det blir inte bättre än så..

Jag älskar verkligen mitt liv,och den här gången menar jag allvar.
Melinda kommer troligtvis upp om två helger och då blir jag överlycklig! Det var ett tag sen och det ska bli kul att snacka riktigt mycket skit igen och gå promenader genom Nyköping. Det ser jag fram emot.

Min valborg är tydligen också bokad, första gången på riktigt länge som jag verkligen planerar mitt liv. Det känns underbart!


Det blir chill hos mig eller Anna på valborg, grillning snack, trevligt sällskap! Me like!

Det blev även bestämmt idag att jag ska hålla i idrottslektionen på fredag, det ska bli super spännande och jag har mina teorier vad jag ska göra, fan vad jag ska köra med klassen, fan vad underbart.


Ikväll blir det nog förmodligen chill och slapp framför tv, ska nog gå och lägga mig snart, jag känner mig trött. Idag är första gången på länge som jag kommer somna med ett leende på läpparna!


Kommentarer
Postat av: Renée

härligt gumman, att allt känns så bra. :) fortsätt så!



men du, vi måste fan träffas snart! ärligt!! :0



<33

2009-04-20 @ 20:55:05
URL: http://reneeandersson.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0