21 April 2009

Nu ska jag tala om hur mycket jag hatar min tyskalärare! Det är verkligen en brud som jag hatar mest av allt just nu.

Jag valde tyska 1 (den lättaste ) för att också välja spanska för att jag skulle kunna få bra betyg i Tyska 1 och bra betyg i Spanska 1.


Nej då när vi börjar hösten 08 flyttar hon upp mig till Tyska 3 (Den svårtaste tyskagruppen) det var HON som gjorde det, och nu är jag så jävla trött på det. Jag säger till henne att jag vill sluta men då säger hon att jag ska prata med min metor att få flytta ned igen, är inte det korkat? Det var hon som flytta upp mig utan mitt sammtycke, då kan hon fan flytta ned mig, detta gör mig grymt upprörd.


Nu måste jag alltså prata med min mentor för att få flytta ned vilket jag inte kommer få. Jag ska understrycka att jag gick tyska 1 ett år innan hon flyttade upp mig till tyska 3, ni fattar inte hur mycket dom har lärt sig!


Helgen verkar fucka upp sig också så nu är jag riktigt piss off.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0