23 April 2009

Det är verkligen ett underbart väder ute, jag har sån lusst att gå ut och sätta mig på bryggorna några meter från skolan, bada fötterna och leva livet. Men det blir lite svårt! Men idag känner jag att jag verkligen inte orkar ta mig itu med skolan, det vore more nice att dra ut, grilla sola och sova med filtar och gott sällskap! Huah.


Har precis ätit lunch, det blev sej med tomat, linser och abuqine.. (eller hur det nu stavas) det var riktigt gott!

Sitter just nu och väntar på att min tyska 3 ska börja och ja g kan inte ens beskriva i ord hur omotiverad jag är!

Sista lektionen blir prov, Samhäll, har inte pluggat men enligt mina klasskompisar blir det inte så svårt, och med det svaret nöjer jag mig.
Vad som händer ikväll är oplanerat, men det kommer nog bli skojj, hänga med några vänner och bara ta det chill.


I morgon börjar mina storplaner för helgen! Ida älsklingen ska sova hos mig, och på lördag blir det chillhäng och drick hos mig med vattenpipa och najsa människor! PLUS att det ska vara fint väder, kan jag vara mer tacksam? NEJ

Kommentarer
Postat av: Maja

Hej, kika gärna in på min blogg och svara på vilken klänning du tycker är snyggast. :)

2009-04-23 @ 11:51:26
URL: http://maaajjjaaa.blogg.se/
Postat av: Andrea

Kolla gärna in mina auktioner!



http://www.tradera.com/category/category.aspx?ftgnr=1713152&listtype=1

2009-04-23 @ 11:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0