26 April 2009

the weekend.

den har varit fantastisk!
Redan på fredagseftermiddagen höll jag i gympa lektionen! haha det var fett kul att se hur trötta alla blev! Sen mötte jag söt - Ida vid mig och vi åkte hem och fixa oss för att senare träffa Sonny. Vi fikade tillsammans med massa andra och sen satte vi oss på klockberget.
Blev sen ak sen hem till moi, rasmus kom förbi och slaggade också.

Lördagen sederade jag tillsammans med Ida & Robin. När dom kilat hem åkte jag ned på stan och mötte saga baby. vi drog och köpte folköl och chips och satte oss på vallarna.  idag söndag blir det lugnt. Tror jag ska umgås med älsklings-basse. det kommer bli fett nice.
skola i morgon och vilda vestern nalkar med stormsteg,it makes me nervös.

SOMMARN ÄR PÅ G OCH JAG ÄLSKAR DET!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0