29 April 2009 Kärlekskänslor på något vis...

Jag vill att vi ska kunna springa på en äng och skratta tills vi dör.
Jag vill att vi ska kunna sitta och titta på en film, vi ska säga så mycket, men utan ord.
Jag vill kunna sitta breve dig och vill att du ska känna dig berörd fast jag inte nuddat dig.
Jag vill kunna känna dina mjukla läppar mot mina.. jag vet exakt hur det skulle kännas, för jag har drömt om dom förr.
Din kropp mot min.. det känns som om vi har gjort det tusentals gånger...
jag vill kunna krama dig, och se in i dina ögon att du känner precis som jag, jag vill att det ska vara du och jag, och vi ska betyda allt för varandra.


Av; Masse Graff  # 2009

Kommentarer
Postat av: Renée

vacker

2009-04-29 @ 13:18:09
URL: http://reneeandersson.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0