24 Februari 2009

Hej,
Nu får jag verkligen skärpa mig angående att skriva här, det blir liksom aldrig av! Den här veckan kommer jag ha mycket att göra! Ska ut idag första gången på Blommenhof i Serveringen! Praktik! Känns extremt jobbigt första dagen.
Idag börjar jag klockan 15.00 och slutar klockan 23.00 det känns ganska värt. ^^ NOT!

I övriga drag har det inte hänt någonting speciellt, umgåtts med Basse i helgen, och mamma presenterade mig för hjortensbergsbadet. (uuuhms) Har inte varit där på hur länge som hellst. Jajaja sen tjatade morsan att jag skulle börja träna! Of coruse jag ska ;) Ska dra med mig Saris, jag har ett mål! Brottar armar och platt mage innan sommaren in my heart. Men Saris hade inget mål. Fyfy på henne. Hahahahaha.

Nu ska jag fortsätta sitta på msn och bara chill snacka med Amanda, för hon är chill!
Hat bra små hattifnattar!

btw, kom på att jag ska vara barnvakt åt Lill´phill i morgon efter praktiken!

Idag är det den där tisdagen man ska äta semlor, men jag får ingen :( för jag har praktik! Hahaha

puwss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0