26 Februari 2009 - 1 veckas praktik!

Snart är en vecka av praktik avklarad! Det har gått jättebra hitils! Det känns verkligen som om jag hamnat rätt, med rätt personer och rätt grej.
Men mina fötter värker som bara den! Tummen ned för det!

Var barnvakt åt Lill Phill igår, supermys!


 En sak som jag tycker är extremt ovikigt är Prinsessan Viktorias förlovning med David! Jaja, jag kanske är konstig, men det har förstorats upp så himla mycket, stackars flicka.
Haha

Nu har jag inge mer vettigt att skriva, förutom att jag praktiserar en dag till sen är jag ledig! Åh skönt!





Ny mys bild på mig i Norrköping hos Nora <3

Kommentarer
Postat av: gustav (bilbo)

hihi

ja uppenbarligen oviktigt då du stavar fel på hans namn. heter tydligen Daniel och inte David... och Nej jag bryr mig inte om honom... eller hennes giftermål.



roligare med praktik då

2009-03-03 @ 00:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0