5 Februari 2009

Idag sitter jag igen på en tråkig Samhälls lektion, angående Ekonomi och Politik. Ibland är det till en nackdel att ha en egen dator med i arbetet, det blir lätt så att man sitter och är inne på andra sidor än det man ska. Och ibland känns det bra när man ska göra arbeten och söka efter information. Just nu känns den meningslöst.

Dagens botten:

Kikade in på Facebook förut, och trotts att jag har haft det ett tag nu, förstår jag verkligen ingenting. Jag förstår inte meningen med det. Visst får man kontakt med gammla vänner men det känns som att man har mer status ju mer vänner man har, vilket jag tycker känns meningslöst. Varför ska man lägga till så många vänner man kan bara för att man just kan? Skillnad är om man vill hålla konakt med de som inte bor så nära eller som är utomlands. Nej jag vill verkligen dissa denna sida.
Man är har ju inte mer satus för man har mer vänner, eller?

"Hellre få och riktiga vänner än många och falska"

Dagens toppen:
Träffa Elvira och förhoppningsvis Jerry efter skolan. Chilla på stan och dra vidare till ak.
Vänner vill jag hissa.
och sen hoppas jag få att få träffa dig.

nu ska jag jobba med samhällsuppgiften vi nyss fick.
Pussshäääj.




Mitt Schema för dagen... suck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0