10 Januari 2007

Idag har jag inte gjort så himla mycket, eller det kanske snarare är så att det är precis vad jag har gjort.
Vaknade runt tio, klev upp och började plugga helt frivilligt, kors i taket för en sån grej. Engelska B blev det, vi ska vara klara med en muntlig redovisning på engelska i 5 minuter. Man skulle skriva/prata om engelsktalade land och jag gjorde det lätt för mig och skrev om england och en känd artist därifrån och berättade lite om landet.


Efter det satt jag och gjorde näringsläran, den ska viserligen inte vara inlämnad förrens v.4 men eftersom jag känner på mig att veckorna kommer att flyga iväg så är det bäst att göra det nu. Snart är det praktik också och då kan det vara skönt att hålla efter i skolarbetet så man slipper jobba med saker till skolan under praktiken.

Vad som händer ikväll återstår att se, jag tror det blir en lugnt kväll, fast iofs ska man aldrig säga aldrig! Klockan är strax fyra och mina kvällsplaner kan bli ändrade. Antligen sitter jag med en kopp med te, & popcorn eller så gör jag någonting annat. Det får tiden utvisa. Nu ska jag kila ned och titta på tv, något bra måste det väl finnas,eller?

ta ta for now.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0