11 Januari - tids fördriv

stora testet 2009.
gör det, annars blir inte 2009 något bra år.


har du pojkvän/flickvän?
Nope
har du haft pojkvän/flickvän? Ja såklart :)
har du hånglat med någon? Haha ja många gånger
har du kramat någon? Ja,det har väl alla?
har du hatat någon? Ja faktist trotts att det är ett starkt ord.
har du sagt "jag älskar dig" till någon? Yesbox :D
har du varit kär? Ja det har jag varit (men ej detta år , 2009)
är du kär nu? Nej
i vem? -
kan du vissla? Haha ja :P
äger du en dildo? Nej
äger du mer än 5 par string? Aaah
äger du en mascara? Japp :)
äger du mer än 5 olika foundation/puder produkter? Nej, har 1 (A)
är du en fjortis? Nej det skulle jag väll inte kalla mig precis!
är du emo? Nej inte det heller :P
är du brat? Haha no no
gillar du vältränade killar? Ja men inte för vältränade
gillar du nörd-killar som pluggar 24/7? Vet ej :P
gillar du bad-boys? Personligheten räknas
gillar du tjejer? Ja dom är fina att kolla på!
är du bisexuell? Jag idenifierar inte min kärlek, genom att sätta det i ett fack.
har du över 10 bhar på dig just nu? Öhm,nej?
har du nångång tyckt om någon i din ålder? Yes
kan du köra skoter? Aldrig provat men jag antar att svaret är ett NEJ
kan du leka apa?  Ahhh
är du brunett? Nej, jag är en svartskalle!
är du blond? Öhm nej.
har du haft snaggat hår? Yes, drygt ett år sen...
kan du sätta foten bakom ditt huvud utan att spy? Neehj.


helt seriöst

vad har du på dig för underkläder: Ett par lila trosor och en turkos bh med blommer på (från thailand)
Hur gammal har ditt äldsta hångel varit? Hm... 25
den yngsta? 14
har någon tagit dig på ett privat ställe på kroppen? Ja
vet du vad oral/anal sex är? HAHA självklart ;)


senaste?
vem fick du sms av senast? Jessica.S
vem skickade du sms till senast? Jessica.S
vem ringde dig senast? Malin
vem hånglade du med senast? Det kan man verkligen undra
vem pussade du senast? Anton (lillebror)
vem kramade du senast? Anton (lillebror)
vad drack du senast? Fanta
vem var din senaste KK? Har aldrig haft någon KK ^^
när däckade du sist? Förra året!
är du allergisk mot något? Ja :( och mot ganska mycket
räcker det med pinsamma frågor för dig nu? Jag tänkte just fråga var de pinsamma frågorna var.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0