12 Januari 2009

Jag vet inte riktigt hur jag ska göra....
Just nu känns det som en bomb kommer och slår in i mitt liv, på både gott och ont. Och vid det här tillfället finns det saker som är tunga, men ändå lätta. Min hjärna sätt på prov, det är jättejobbigt.
Jag skulle verkligen behöva en pratstund med dig, höra din åsikt på saker, men jag vågar inte störa, trots att du alltid har sagt att jag kan komma till dig om det är någonting. Jag vet att du inte mår så bra just nu, eller det har jag märkt. Då tänker jag respektera det och inte prata med dig om mina problem. Men att prata med dig, hjälper verkligen, jag får vänta på min tid.
Du vet att jag finns här för dig, och älskar dig!
Jag saknar våra pratstunder. Jag får skicka ett sms till dig! Tack för att du finns.

Kommentarer
Postat av: beckisen

Hej gumman du vet att jag också finns här dag som natt=)<3

2009-01-20 @ 12:24:39
Postat av: Masse

Jag finns här för dig också!! <3

2009-01-20 @ 23:15:00
URL: http://masse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0