17 Januari 2009 - Fredag/Lördag

Hejsan.
Usch vilken dålig dag detta har varit, eller kan man säga dålig vecka? Jag har somnat halv två som tidigast, senaste var igår, då jag somnade 05.10...
Jag gick till skolsköterskan och fick två mejladresser till "Ung" någonting, dit kan man gå om man känner att man behöver prata med någon. Jag vet en kurator som är där, hon är väldigt bra. Den andra kan jag tyvärr inte utala mig om.

Jag hade samhällsprov igår, det gick åt helvete, jag kommer inte äns gå in och kolla resultatet från schoolsoft.
Jag hatar migsjälv verkligen för att inte ha pluggat till provet.

gårdagens kväll  spenderade jag med massa killar, det var domendagsmaraton på AK så jag kikade förbi en stund. Spela biljard & umgås, skratta & ha kul. Det var verkligen jättetrevligt.
Sen blev det hem och titta på film och käkade lite chips, har inte ätit chips år 2009, så jag unnade mig lite.

Just nu är klockan 00.35 natten till lördag! Klockan är egentligen inte speciellt mycket, men jag ska försöka sova snart, jag ligger så efter med sömnen, och jag har fina ringar runt ögonen, de är bedårande.

Idag vet jag inte riktigt vad som händer, åker förhoppningsvis till Katrineholm, men vi får se vad som händer! Jag menar dygnet har precis börjat, men om jag får bestämma så är det jag som är i Katrineholm i morgon just nu.
:)

Nu ska jag lägga mig och läsa, och förhoppningsvis kommer jag somna ganska snart.
Hoppas gör jag.

godnatt puss


Jag 2007
Mycket har hänt sen dess, men jag vet inte om jag ska vara glad eller gråta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0