21 Januari 2009

Idag har det inte hänt så speciellt mycket, jag och Louise har jobbat i köket, men det vi gjorde blev fail.
Cream brule, den blev fel, för vi hade en varmare ugn än vad vi visste,så man skulle ha tempraturen under för just den ugnen var knas.
Sen blev det dags för mandelsflarn, men de vart helt fel.
I övrig är jag bara hemma idag och tar det lugnt.
Jag har fått veta vart jag ska ha min praktikplats, Blommenhof i Serveringen! (jag älskar det så hårt).

Btw, kolla gärna in min bilddagbok: http://lastaidkit.bilddagboken.se.
Jag ska vara barnvakt åt Filip Måndagen den 2:a Februari.
Nästa vecka är det ett praktiskt prov. (Paj på mördeg+sås).

Dagens toppen:
Oriflame, det är ett superbra märke på smink! Har just inhandlat ett penselsett. Hur värd som hellst, och världens finaste fodral, lätt att ha med sig över allt. Fick även katalogen denna gång, den går ut den 3 Februari. Du betalar efter du fått varorna. 69 +10 kr frakt. Det kan inte bli mycket bättre än såhär, Tänk att slippa hämta ut varorna på posten,(de är finns säljare i Nyköping, som tex min kompis).
Ska kolla igenom katalogen ordentligt nu, och beställa tills nästa slutdatum, jag kan knappt vänta på en ny katalog, i just love it.

Dagens botten:
Dagens insatts av mig och Louise! Vi kan bättre och det bevisade vi inte! (Men jag tycker om Louise lika mycket för det). Dagens diss går först och främst till mitt humör, som har börjat att tagit över hand. Fuck that.

Ett litet tidsfördriv:

DAGENS KLÄDSEL: Blå röda mjukis byxor, och en huvtröja <3
DAGENS FRISYR: Extremt äckligt under kockmössan >.<
DAGENS HÄNDELSE: Martins attack mot Lollo ^^
DAGENS LÅT: Moonlight shadow
DAGENS PLANER: Skolan, träffa Jessy och sen hem och sova
DAGENS SAKNAD: Pengar
DAGENS DUMMASTE: Äta godis
DAGENS DROG: Ingen
DAGENS ROLIGASTE: Mina skämt (enligt Emelie,Pernilla & Jennifer)
DAGENS KÖP: Pengslar till sminket?
DAGENS GODIS: vin gummi (röda)
DAGENS BLÄ: Mitt humör.
puss och kram sötisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0