3 Januari 2009

Nu har det gått tre dagar på det nya året, och det har börjat bra måste jag säga.
Har träffat vänner, och kommit underfund med en sak.. vad det är och hur det blir med den saken, kommer det nog en fortsättning om.

Våran första skoldag börjas med gympa, den 8:onde Januari 2009. Det känns extremt surt att börja en skolvecka på Torsdagen, då tycker jag personligen att vi skulle få vara lediga två extra dagar och börja på måndagen efter.

Jag skulle ha åkt upp till Södertälje igår, men eftersom jag just ju inte har någon cashflow så blev det inte av, jag och Cillalainen suger på att planera saker. Vi måste skärpa oss.

Okej, jag ljög förut, angående att året startade roligt, det har startat surt. Jag har ingen lusst att göra någonting, inga lust att ens gå upp på morgonen, slöa framför datan och TV, jag insåg att jag verkligen borde göra någonting åt mitt liv.
Få livsglöden tillbaka, den verkar ha sprungit bort, men eftersom jag har sprungit hela livet så borde jag snart komma ifatt den.

På tal om någonting helt annat fick jag en mindre rolig överraskning, jag står på min husinfart och ser några människor gå förbi, dom hälsar, men efter några steg vänder sig tjejen i sällskapet om och hälsar en extra gång, jag kollar upp och får se att det är den nya vikarien från skolan, en tjej som är ca 22 år, blond,smal med man och barn. Som berättar att hon har köpt ett hus två hus från mitt. Kan året börja sämre?
Hon är den strängaste läraren på skolan och den jobbigaste, nu ska hon vara på samma gata som mig, jag får väl bita ihop, och snart flyttar jag hemifrån! Om typ två år.

Grattis säger jag till min kusin Johanna Andersson som fyller år idag!
Hjärtliga gratulationer!


Nu ska jag sluta gnälla för idag.
puss och adjö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0