4 Januari 2009




Idag är ännu en dag, som jag verkligen inte gjort någonting på eller åt.
Jag känner mig hemskt lat, får man vara såhär lat som jag är?
Usch! Ska verkligen rycka upp mig.

Jag spenderade lite av min tid framför en film (hör och häpnad) helt sjukt.
Solstorm, hade hört att den var dålig, men eftersom jag är lite egen så bildade jag mig en egen åsikt. Den var fantastiskt bra! Och eftersom jag är en chiken så blev jag lite rörd efteråt! (men hey, det är mig vi snackar om)
Det var många bra skådespelare b.la Isabella Scorupco och Mikael Persbrandt.

Har man tråkigt någon gång och har  denna film hemma, så är den helt klart värd att se.
Nu ska jag ned och vara lite social, vilket jag verkligen inte har varit idag, när jag spenderat all min tid framför och med matriella ting.

Sist men inte minst, vill jag säga grattis till min syster Miiqa som fyller år idag!
Grattis min stolthet! <3

ajdö.

Låt just nu:
Joshua Radin - Only you

Kommentarer
Postat av: Miiqa

Tack sötnos, gud vad gullig du är! <3

2009-01-04 @ 18:07:16
URL: http://flischyflaschoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0