5 Januari 2009

Klockan är strax tio, jag har precis gått upp. Jag ska in till stan och träffa ren vän, sen köpta ett nytt SIM kort till mobilen, det blir fortfarande Comviq Kompis I guess. Det är det jag tjänar mest på.
Jag ska strax börja göra mig klar, men jag känner att jag inte orkar det heller, jag har inte varit ute sen i Fredags. Jag har bara legat hemma och slappa ändå orkar jag knappt gå upp, är det någonting som är fel?

Håller på att fixa lite musik till min mp3 också! Den fylls med massa kärlek! <3 Vad jag ska göra ikväll får tiden utvisa!
Pratade med en underbar människa i telefon för ett par dagar sen Reene Andersson, jag har aldrig upplevt att det har varit så lätt att prata med denna underbara värmlänning :D <3

Vill också säga: Grattis till pappa som fyller år idag! <3
Nu måste jag kila och göra mig i ordning,måste kila om en timme.
Hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0