7 Januari 2009 - NH match och ny design

Nu har jag precis drukigt upp min kopp te. UNDERBART.
I morgon börjar skolan.. jag känner mig appsålut inte speciellt pepp, men att träffa vännerna är kul?
Har nyss kommit hem. Jag och pappa har varit på hockey match med Håkan..
NH 90 - Arlanda 6-1, nästa match är på söndag, jag längtar.

"När Nyköping Sunlight väl fick ta ledningen var det inget snack om saken. Nyköping besegrade Arlanda med 6-1 (1-0, 3-1, 2-0) i allettans tredje omgång. Bland matchhjältarna märks Antti Koponen, Mikko Mattila, Elias Bjuhr och målvakten Jesper Ekeberg."



Läs mer på: http://www.sn.se/parser.php?sect1=103&id=259549



Jag vill även tacka Marcela för den underbart fina designen!
Hennes blogg kan ni finna på: http://mdiaz.blogg.se.
En bra fotograf.
Tack ännu en gång!


Jag känner mig fortfarande tom och det svider i hjärtat varje gång jag tänker på dig.

Godnatt och sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0