7 Januari 2009 - Skulle fly till Afrika – för att gifta sig

Det diskuteras så väldigt mycket om hur liten man är för att känna "äkta" kärlek.
Jag satt som vanligt och kikade igenom mina små smultrons dagböcker och nappade upp idén från Marcela Diaz som skrev om en rolig händelse som hon läst på Aftonbladet. "hängd naken i liften" att skriva om en nyhet idag, eftersom att mina tidigare inlägg inte har varit så fruktansvärt ogivande.

Därför valde jag att skriva om ett litet kärlekspar som ursprungligen kommer från Tyskland.
De heter Anna-Bell 5 år och Mika 6 år, de planerade på nyårsafton att flyga till Afrika för att gifta sig.




Så tillsammans med Anna-Bell & hennes syster (i mitten) och Mika packade de sina väskor och begav sig till en flygplats i Tyskland, men blev stoppade av Tysk polis.
Det var verkligen tur, för vem vet vad som hade hänt annars?

Läs mer på: http://www.aftonbladet.se/wendela/article4128442.ab

Här har vi ett bevis på att sann kärlek inte har någon ålder, eller att kärleken kan "drabba" alla, oavsett ålder.

Kommentarer
Postat av: err0rep

haha sött :)

men love isn't blind

it's retarded (A)

2009-01-07 @ 20:31:15
URL: http://err0rep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0