9 Januari 2007 - Skolan har börjat

Nu har skolan dragit igång igen! Det känns faktist helt okej att komma tillbaka. Få någonting att göra om dagarna, istället för att stitta hemma och dega och inte göra någonting.
Vi har gått två dagar, och våran skola satte igång med hårdträning direkt.
Nästa fredag har vi samhällsprov "Hur sverige styrs" det ska bli intressant! Så nästa vecka är det jag som inte har någon fritid, för jag ska plugga! Jag ska ha minst G på detta prov.

Nu börjar även projekt och företagande komma igång på allvar, snart drar vi ut på praktik, sen har vi den där förbannade middagen. Jag spyr snart på allt arbete.
Jag vill praktisera hellst i en annan stad, men det blir lite svårt med boende eftersom jag tror att vi bekostar det själva.
Annars finns det många ställen där jag skulle vilja praktisera.

Vi har även fått en uppgift av engelska läraren att göra ett föredrag på engelska i max 5 minuter, om ett engelsktalande land, jag är snart klar med min power point! Den blev 4 olika blad. Jag skrev om Leona Lewis, men funderar på att även skriva om David Beckham, jag tror att den blir för kort annars!
Efter det så ska jag börja med näringsläran som ska vara inlämnad v. 4, angående "fallet".

Men i helgen ska jag bara tat lugnt, försöka dricka te med Jessica.S och bara ha det allmänt myspys.
Snön håller på att smälta bort och jag är happy.

Men nu ska jag gå ned och göra mig en kopp te, och sitta på msn och snacka massa skit med min favorit tjej Reene,vi har inte pratat på två dagar och det känns tomt utan dig syster.
Ängla te med smak av rabarber och grädde, ooops baby, I think im in love.

godnatt & goodbye

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi hann i alla fall prata lite i kväll,

men det va att lite törrt ändå.

i möra är vi nog piggare, älskling. :)

<33

2009-01-10 @ 01:26:41
Postat av: Renée

hihi, glömde skriva att det va från lilla miiig,

men det fatta du nog. (A) <3

2009-01-10 @ 01:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0