Dan efter nyår!

Nu har jag varit lite inaktiv, vilket jag ber om ursäkt för...
Jag tog en paus på Julafton till veckan efter, med att sitta med datan och det känndes underbart befriande, men nu ska jag komma igång med bloggandet igen.

Julafton
Var underbar, fina julklappar och fin omkrets.
Kärlek & omtanke.

Juldagen blev det ut med tjej-gänget!
Det var underbart kul, vi har aldrig gått ut förut, vilket vi borde ha gjort för fyfasiken vad kul vi hade.

Sen har det inte hänt så speciellt mycket, jag har legat sjuk.

Igår var det nyår! Det var trevligt, det firade jag tillsammans med två av mina bästa tjej-kompisar, vi var hemma hos Maritz, åt en fantastiskt god desert!
Vi spelade spel och runt elva knallade vi ned till hamnen och träffade massa vänner.
Det var verkligen en värd nyårsafton.
Och vad bra jag mår idag, jag var nykter igår. Jag tycker synd om mer än halva Nyköping som ligger bakfulla idag.
Men jag mår fint fint.

puss på det.

Kommentarer
Postat av: Miiqa

Starkt gjort att vara nykter! Puss <3

2009-01-02 @ 08:53:49
URL: http://flischyflaschoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0