14 Juli 2009

Du visste exakt vad du gjorde, det är det som gör mig så arg!
Du gjorde det på grund av grupptryck..för att visa att du faktist kunde!
Du bad dom andra om hjälp, för början klarade du inte av själv...

Jag blev bjuden på en massa glas, jag drack och trodde att du var min vän..
Plötsligt var vi inne på toaletten du & jag, och jag förstod inte hur vi hade hamnat där..

Du gick fram till mig.. jag kände din andedräkt så nära... jag kunde känna lukten av sprit.. säger du det här till någon så dödar jag dig!
Jag kunde inte riktigt förstå vad du sa, var det ett skämt?
Jag ramlar omkull och du och dom andra var där direkt, åtta händer på en tjejs kropp.. du är så svag, du klarar dig inte ensam. utan medvetande och reaktionsförmåga...

En kropp som ligger stilla, jag hörde mina andetag och att mitt hjärta slog fort.. jag såg allt dimmigt,
jag vill inte minnas...
jag vill inte se, jag slog av min "turn on" knapp och drömde mig bort... att jag var på en helt annan plats, vid ett annat tillfälle, jag minns att jag var glad.. jag vaknade upp själv och det var svart...

trots att det var svart, kunde jag se dig utan att du var där, jag kunde känna din alkohol trots att du lämnat mig kvar ensam för länge sen... jag minns orden än idag "om du säger dethär till någon så dödar jag dig"...



Av: Marcella 2009-07-14

Kommentarer
Postat av: Miiqa

<3

2009-07-16 @ 10:13:20
URL: http://flischyflaschoo.blogg.se/
Postat av: sanna

<3

2009-07-17 @ 19:06:17
Postat av: Renée

men gumman vad har hänt?

du får berätta på msn <3

2009-07-17 @ 23:33:00
URL: http://re

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0