23 Juli 2009

Du kommer inte minnas mig om ett år... för du kommer att ha glömt bort mig!
Du kommer inte minnas hur jag lät, för du vill glömma min hemska stämma..
Mina andetag, du kommer ha glömt bort hur dom slår för dig!
Du minns inte hur mina ögon brukade tindra varje gång jag såg dig.
Du kommer inte vilja veta av mig, för att jag är så hemsk!
Aldrig kommer du tycka om mig mera... för du sa att jag inte var värd att bli omtyckt.
Du vände dig om och gick..


Jag kommer minnas dig om ett år...
Hur underbar din röst lät, när jag fick prata med dig i telefon...
hur dina andetag slog i takt med mina...
dina två underbara stjärnor till ögon, de lyste när du såg på mig.
Jag kommer alltid minnas dig, för du är det underbaraste som finns.
Alltid kommer jag tycka om dig, för det är du värd.
Jag gick efter dig när du gick ifrån mig, men du sprang iväg från mig, för du ville inte veta av mig.



av: Marcella Graff 2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0