5 Juli 2009 - Sommarlov!

Nu har äntligen sommarlovet kommit igång på riktigt! Jag skämms verkligen för att jag inte har skrivit någonting! Det har varit mycket på senaste tiden, mycket jobb så jag hinner inte alltid med att uppdatera! Men det ska nog funka bra, jag tänkte göra så att jag uppdaterar varje söndag och raporterar vad som komma skall!

Nu har jag jobbat sen i Torsdags på Blommenhof, och idag blev det städ.. 08 sitter jag på jobbet och borstar tänderna (vilket jag inte orkar göra när jag är hemma) då kliver det in en tjej som säger hej, jag vänder mig om och får se att det är en gammal högstadie-klasskompis, det var trevligt! Har inte träffat henne på tre år , och folk har förändrats kom vi fram till.
Jag trivs verkligen på Blommenhof, jag jobbar mest kvällar och det passar mig bäst, för då har jag en hel dag att hitta på saker!

Min fantasi är slut, tror nog inte att mitt mående är riktigt på topp just nu, men det kommer nog. Men jag lovar att komma in och skriva mer, men mina dagar fylls mest av vänner och jobb!
Caio.

Kommentarer
Postat av: Miiqa

Du är så duktig, som jobbar och står i! Puss

2009-07-06 @ 07:57:31
URL: http://flischyflaschoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0