6 Juni 2009 - tankar & funderingar

Om jag skulle välja...så skulle det vara du och jag, vi skulle ta en fika i parken i sommar, vi skulle bada tillsammans, jag skulle smeka din nacke och rufsa till dit hår. Säga hur mycket jag gillar din närhet, hur mycket jag gillar din hud mot min.
Jag skulle tala om hur mycket jag älskar att viska små saker i ditt öra, jag skulle berätta små hemligheter som fick dig att börja fnissa, så där underbart som bara du kan. Jag skulle pussa dig försiktigt i nacken, för att se din reaktion, se om jag fortfarande betyder lika mycket för dig. Jag skulle ge dig små överraskningar varje dag, och jag skulle låta dig sova i mitt knä... för att få sitta och studera hur fin du är när du sover.
Vi behöver inga ord, utan när våra blickar möts så vet vi exakt vad den andra menar. Vi ska ha respekt för varandra, vi ska vara ärliga. Vi ska vara tillsammans, för vi hör ihop du och jag.


Av: Marcella Graff

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0