14 Mars 2009 Stockholm (Skärholmen)

Hej!
Jag verkligen älskar schopping har jag kommit på! Har handlat för flera tusen denna månad men vet inte vartifrån jag får pengarna, de bara finns där liksom.
Jag har kommit underfund med att jag älskar att schoppa i Stockolm och idag blev det skärholmen.
Blev massa fina tröjor till bra pris m.m jag älskar det.

Tidigare i veckan har jag varit sjuk. Jobbade dock tillsammans med Sara i Tisdags, sen blev jag sjuk & låg hemma i två dagar innan jag masade mig tillbaka till praktiken.
Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra! Det blir antagligen melodifestivalen skulle jag tro... men som sagt, planerna har ju ändrats förut. Så man ska aldrig säga aldrig.

Imorgon blir det badhuset med mamma & sen blir det bio med Sara (Wallander - hämden). Men först blir det träff kl 17 vid pizzan.
Jag längtar så!
& snart åkter jag förhoppningsvis till Örebro ^^ me like.

Nehej, nu ska jag fixa lite här hemma.
puss på nosen.


p.s
  och ikväll hejjar vi såklart på Malena & Caroline af ugglas <3

Kommentarer
Postat av: Me

åhh, skärholmen!.. där var arvid och jag.. :)

2009-03-14 @ 22:55:29
URL: http://reneeandersson.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0