24 Mars 2009

Back to school eller vad det heter! Det är jätteskönt att komma tillbaka till skolan, men endå tråkigt, jag saknar verkligen Blommenhof! Människorna, rutinerna allt!
Jag skulle lätt kunna åka ut på fyra veckors praktik, MINST.
Vi hade oturen att hamna i köket direkt när vi kom tillbaka... i MÄSSEN! Hur tråkigt som hellst. Jag blir bara mer och mer säker på att jag kommer välja servering i 3:an.

Förövrigt har det inte hänt så mycket än. Skolveckan har precis börjat... jag får pengar från skolan i morgon, för att jag jobbade en kväll tillsammans med konserkompaniet och årets kock. Det känns nice! Så det blir förmodligen Stockholm i helgen om jag får bestämma!

På fredag ska jag såklart sitta bänkad framför tv soffan och titta på min älskling Laila Bagge och Tobias när dom är i finalen i Let´s dance.
Annars.... ingenting.

Bye bye for now.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja jag tror du gör verkligen rätt i att välja servering. Min mamma är kock och det sliter så FRUKTANSVÄRT på kroppen på ett annat sätt än servering. Sen är det ett tufft jobb på många sätt...

2009-03-25 @ 17:41:15
URL: http://emelieba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0