25 Mars 2009

Idag har det gått riktigt bra i köket! Jag gjorde veggen on my own, och det gick superbra! (rostade rotfrukter m. apelsin yogert)^^
Men det är stressigt som fan, eftersom vi är fem st som ska laga mat till över fyra hundra personer och det är tre rätter, visst jag ska inte klaga för det finns dom som har det värre. Men dehär tre dagarna har varit jobbiga som tusan!

Idag är det voffeldagen men jag åt mina vofflor igår, Anton är på buggkurs så vi skulle inte hunnit äta dem idag, så det blev igår istället.
Gårdagen dessutom spenderade jag på Aktionskammaren med Jerry & Ida! Och nästa vecka blir det fika! Det ska bli supermys.

Jag har ett problem, eller snarare en tanke, jag saknar en nära vän till mig så himla mycket. Visst vi har varit kompisar i ungefär ett år, men vi har fått sån bra kontakt, sen helt plötsligt så hittar den personen sin kärlek! Och det går inte att prata med den här personen. Och jag menar liksom inte att de här två personerna är hela tiden utan att när de är så sitter de och typ råkysser varandra och om man börjar prata om något så lyssnar dom inte för dom har bara ögonen för varandra. Ungefär så känns det, eller inte känns, utan det är exakt precis så det är! Och det gillar jag inte!
Jag vill kunna prata med min vän iallafall, får se hur det går nästa vecka, då ska vi fika med personen. Det känns bra för jag verkligen saknar det vi hade, men jag vet inte om jag någonsin kommer få tillbaka det.

I morgon byter vi station och är i SERVERINGEN! Min favorit plats! jag är helt lost och helt kär. Där ska vi vara nu Torsdag - Fredag , sen next week. ( Måndag - Tisdag) i morgon hörde jag att det blir ganska lugnt och det är skönt , som en liten mjukstart.
Sen på Torsdag blir det ca 25 pers och det är lagom tycker jag!

Helgen är fullbokad lyckligt nog!
Jag ska träffa min bror som jag inte har träffat sen vi skilldes och då var jag tio och han nio. Han var fosterbarn hos oss men flyttade hem till sin mamma i Stockholm! Det ska bli underbart att äntligen få träffa dig igen, jag har saknat och saknat och jag tror vi kommer ha kul och ha mycket att prata om tillsammans.
Sen ska jag träffa Elin, ska spendera natten i Stockholm, så jag kommer hem på söndag!
Men troligtvis hinner jag blogga innan det.

Nu kom visst min bror hem från buggen!
jag ska ned och käka... Makaroner & korv.
göttans.

nu roppar mamma,ska kila.
caio.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0