27 Mars 2009 Snö all over

Usch vilket väder det är idag! Blä.
I morse blåste det sen började det snöa hur mycket som hellst idag eftermiddag.
Usch sånt gillar jag inte alls, kallt är det också.

Det har gått bra i serveringen idag! jag tog två bord (en fyra och en 2:a) sen var det ett bord bokat för 25 men eftersom vi var ganska många idag fixade de andra de bordet.
Sen hade vi någon samarbetsövning eller vad man ska kalla det med "Alla lika, alla olika". Det var intressant och det gav väldigt mycket och man insåg verkligen hur mycket fördommar man hade om folk. Det är nästan så man skämms faktist.

Annars har det inte hänt så mycket idag, jag ska fortsätta städa rummet och föra över musik på min mp3 tills i morgon. För i morgon drar jag till storstan (stockholm) och stannar där tills söndag! det ska verkligen bli jättekul och jag längtar verkligen!
Bara det att komma ifrån Nyköping gör ju allt.
Så planer för kvällen blir , packning, städning av rummet, packa tills måndag (inför skolan) , titta på let´s dance med familjen, sova m.m

Jag fikade med Nora idag, supermys i det kalla vintervädret.
Pratade igen mycket på kort tid! <3 hon åker till Thailand i morgon och det är extremt fusk att lämna mig kvar i det kalla gråa trista och tråkiga landet.

På Måndag åker Sara till Italien, och jag kommer sakna massvis, Lousie också.
alla försvinner.
Då blir vi 3 st kvar i serveringen på måndag, men det ska vi nog klara.

nu ska jag kila, listan är lång införkvällen och klockan bara går.
uppdaterar bloggen mer efter helgen.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0