8 Mars 2009

Igår jag skriver idag, hade jag praktik! Det känns underbart! Vi tjänade ihop fett med dricks så vi fick 200 kr var efter vi slutat jobba! Det gick suveränt och jag trivs bättre än någonsin!
Underbar personal, de har allt man kan önska sig!

Melodifestivalen idag då, i Norpan!
Min älskling Caroline af ugglas - snälla snälla snälla kom vidare
jag älskart.

Nehe nu är klockan 00.07 and time for bed, mammi väcker mig tidigt i morgon, time for the badhus.
Sen blir det en lugn slappardag.


kyss.

Bild på min älskling! Caroline af ugglas - snälla snälla snälla!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag hejade också på Caroline, och jag var så pass ambitiös att jag faktiskt ringde två gånger (efter lite tjat från pappa visserligen), haha. Hoppas allt är bra med dig :)

2009-03-08 @ 16:38:34
Postat av: Anonym

hahah!!! du kan seriöst inte tycka att hon är bra!

typ den sämsta låten jag har hört i hela mitt liv! och den blir ju inte direkt bättre av att hon sjunger den!

2009-03-08 @ 21:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0