10 Maj 2009

Helgen

Fredag:
Gick i skolan som vanligt i bageriet, sen blev det direkt och jobba med pillan, gustaf & jesper på pelles lusthus. Tjänade chash och drog sen vidare till jimmy strax före 00:00, där väntade Emmelie, Eve & Robin? och vi drack och hade allmänt chill , det var verkligen supermys!
Elvira Runnberg blev 17 år, grattis i efterskott älskling!

Lördag:
Vaknade tidigt och gick upp, langade ett sms till Ida och drog på Oxelömarknad med om, det var jättehärligt, köpte ne tröja som alla kallar knark tröja! (stackars mig) det var mycket trevligt folk på marknaden! Me love.

Senare på kvällen tog jag det lungt, sen vid nio fick jag ett infall att jag skulle ut så jag drog ned på stan, ringde Jennifer och följde med dem ut på krogen. Haha vi höll ihop en stund sen kom fredrik och jag dansade satan. Pillan och Jeffan hittade jag inte mer, så jag vandrade hem vid små timmarna. Haha (02.00)
Tack till Melinda & Sanna som höll mig sällskap via mobilen enda hem så sent på natten!

Söndag:
Nu är klockan grygt 12:07 och jag har precis städat och trårkat ut mitt rum! Nu känns det fräsht, jag är jättetrött och vill sova, men jag orkar inte vända på dygnet, kanske ska jag träffa Sara, jag ska höra av mig lite senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0