26 Maj 2009

Jag vill fly iväg, där ingen kan hitta mig,
stänga av min mobil för att ingen ska kunna nå mig!
Känna mig riktigt ensam, leva det liv jag vill leva. Hitta något att krypa in under som värmer mig som inte kräver mig,
just nu för stunden.

Jag vill kunna höra mina egna tankar, inte alla andras omkring mig.
Jag vill inte bli påverkad av dina åsikter.
Du har förstört mig tillräckligt med dina smutsiga ord som gjorde mig så smutsig jag kan bli.
Jag försökte tvätta bort det, men hur mycket jag än skrubbade, så satt det kvar..

Inte ens när jag duschade 10 gånger på en dag, fick jag dina ord att spolas bort med vattnet.
jag minns det så väl, du var mitt allt och jag var ditt.
Idag är det inte så, och jag är så glad för det, jag insåg inte förrens efter hur mycket du verkligen förstört mig och min mänskliga rättighet att tycka, tänka, prata och framför allt leva. Du begränsade mitt levnadsätt, du fick mig att avstå från de saker som verkligen betydde någonting för mig, du gjorde mig trasig, du drog sönder mig, du misshandlade min själ...

ändå bet jag ihop och lossades som om allt var okej, du vet att jag är bra på att dölja saker, men en dag stod jag inte ut längre, jag gjorde mig fri från det fängelse du stoppat mig i, jag ruggade på din tillvaro så du tappade kontrollen och bröt mig lös...du blev förvirrad, och jag sprang för livet, med andan som var hack i häl.. jag lyckades bryta mig från dig, och det var tur, annars hade jag inte funnits idag.


Av: Masse 2009-05-26








Kommentarer
Postat av: Leia

Jag tycker att du har en riktigt nice sida! Har du ork så slå även ett öga på min :).

2011-07-11 @ 10:56:12
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0