28 Maj 2009

När du sårade mig som mest , då grät jag i duschen.. för då var det ingen som såg! Ingen som märkte, i duschen behövde jag inte känna att mina tårar var skamm och synd...det var ingen som såg hur mina tårkanaler fylldes... ingen såg min kropp skaka av ångest efter dig...den ända jag litar på är mitt inre, det är inför mig , som jag kan vara migsjälv. du hoppas att allt kan bli som förut, men jag vet inte om jag vill ha det så, om jag vill byta ut mina dagar med leende mot ett stort svart håll, med minnesluckor som trycker på bakifrån.. jag vet inte om jag klarar det.
om jag inte fanns, vems hjärta skulle du riva sönder då?


av masse 2009-05-28

Kommentarer
Postat av: R

älskling, hur är det?

<3

2009-05-28 @ 23:09:13
URL: http://reneeandersson.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0