30 Maj 2009

Jag blir så besviken på mig själv, att jag aldrig lär mig av mina misstag. Jag gör det om och om igen, för att jag tänker "det kommer bli bättre nästa gång".
Men på ett sätt tänker jag säga ifrån nu, jag klarar inte av det här längre.. samma repris från alla andra gånger, och igår var snäppet värre. Jag blir så besviken på mig själv, men egentligen är jag väl förvirrad och i sen tonårs beteende, jag försöker luska ut vem jag är, jag har upptäckt att jag har låtit det onda ta överhand, och det är inte okej, eller är jag en av alla människor... som är vid fel plats vid fel tillfälle?



Idag ska jag jobba mellan 15.00 - 24.00, det ska vara ett bröllop som kommer, så det ska bli spännande att jobba! Jag ser verkligen fram mot det och nya möjligheter att lära sig något nytt, och så har vi ju weekend menyn som vanligt, den är dock jobbigare!
Jag jobbar även i morgon men bara 3 timmar, sen ska jag till mormor, det är alltid en tradition på morsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0